Toto je původní verze serveru ISPforum.cz se zachovaným plným přístupem a možností registrace nových uživatelů. Aktivní verzi fóra naleznete na adrese Telekomunikace.cz

Konfigurace Nanostation m5

Návody a problémy s konfigurací.
BigZahry

Konfigurace Nanostation m5

Příspěvekod BigZahry » 7 years ago

Ahoj,

Na doporučení kamaráda jsem si inteligentně pořídil výše uvedenou bílou krabici, která ma pridelava tunu vrásek, s tím ze bydlí naproti mě a lze se přes toto připojit na jeho wifi ve vzdálenosti cca 50 m. U mě totiž není možnost žádného pevného připojeni. Vtrhnul jsem se do nastavování a jsem v koncích. Potrebuju nastavit přístroj tak, aby přijímal jeho internet a já jej zapojil do routeru tady doma, kde bude vysílat domácí sit. Prosím o pomoc s nastavením, předem prosím o schovivavost, jsem naprostý laik. Díky
0 x

Martyn

Příspěvekod Martyn » 7 years ago

O bože, napomáhání k trestnému činu neoprávněné užívání cizí věci.
http://business.center.cz/business/prav ... st2h5.aspx

:-(
0 x

Martyn

Příspěvekod Martyn » 7 years ago

Případně paragraf 230 a 231.
0 x

gugacka

Příspěvekod gugacka » 7 years ago

A heslo na jeho wifi z něj vytáhl asi násilím?

M5 bude asi k ničemu, jestli jeho wifina je 2,4ka....
0 x

BigZahry

Přesně tak... Jelikož v naší novostavbě není přípojka na pevné připojení a žádný jiný poskytovatel u nás ve městě není, tak jsme se dohodli s kamarádem, že můžu za úplatu využívat jeho wifi, heslo od něj vím. Můžete mi tedy prozradit, jakým nejjednodušším způsobem se dát na tuto vzdálenost připojit k jeho internetu. Jako router u něj používá TP-Link.

díky
0 x

czu

Příspěvekod czu » 7 years ago

A jsi si absolutně jistý, že tvůj kamarád může svoji internetovou přípojku sdílet s dalšími lidmi? Já jen že naprostá většina providerů má toto ošetřeno smluvně...
0 x

pcwifi
antispam: Ano

Příspěvekod pcwifi » 7 years ago